Η διαχείριση των πωλήσεων μέσω ίντερνετ έχει αναπτυχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Τα κανάλια πωλήσεων έχουν πληθύνει, άλλα έχουν εξαγοραστεί και βγήκαν από την αγορά, ενώ τα κλασσικά μεγάλα κανάλια έχουν αναπτύξει τα συστήματά τους προσφέροντας πολλές νέες δυνατότητες. Παράλληλα, όμως, απαιτούνται νέες γνώσεις, νέα εργαλεία διαχείρισης και σωστός σχεδιασμός. Η σωστή διαχείριση online πωλήσεων απαιτεί να έχει ως βάση έναν ορθό σχεδιασμό για το κατάλυμα, μια στρατηγική, μια δομημένη παρουσία. Κάθε κατάλυμα οφείλει να έχει ηλεκτρονική παρουσία σε όσες σελίδες online κρατήσεων ταιριάζουν στο προφίλ του. Η συγκέντρωση κρατήσεων για να γεμίσουν το πλάνο της σεζόν είναι πλέον μια κοπιώδης εργασία και απαιτεί συνεχή κίνηση και προσαρμοστικότητα. Οι κρατήσεις που λαμβάνει ένα σύγχρονο κατάλυμα μπορεί να προέρχονται από διαφορετικά κανάλια online πωλήσεων, δημιουργώντας μια εικόνα που μοιάζει με μωσαϊκό. Για την καλύτερη διαχείριση των online πωλήσεων απαιτείται μια σειρά από εργαλεία, τα οποία θα αναλύσουμε παρακάτω.