Το marketing ήταν ανέκαθεν η επικοινωνία μιας εταιρείας ή ενός brand με το κοινό στόχευσης τη σωστή στιγμή και στο σωστό χώρο. Σήμερα πλέον αυτή η “τέχνη” της προώθησης
έχει μεν το ίδιο ζητούμενο, αλλά είναι αρκετά διαφορετικό και πολύπλευρο συγκριτικά με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Κι αυτό διότι πλέον στον ψηφιακό κόσμο τα σημεία επαφής ή αλλιώς touchpoints που μπορεί να έχει ένα brand ή μία εταιρεία με τον καταναλωτή ή υποψήφιο πελάτη είναι πολλαπλάσια στο Internet. Με απλά λόγια, το digital marketing είναι o συνδυασμός του marketing με την τεχνολογία εντός του ψηφιακού οικοσυστήματος όπου πλέον όλοι μας αφιερώνουμε αρκετό χρόνο καθημερινά (βλ. Internet, Social media, apps, games κ.α.).

Θα προτείνατε αυτό το περιεχόμενο σε κάποιον άλλο;

Επιλέξτε 1 έως 10 αστέρια για να το βαθμολογήσετε!