Το marketing ήταν ανέκαθεν η επικοινωνία μιας εταιρείας ή ενός brand με το κοινό στόχευσης τη σωστή στιγμή και στο σωστό χώρο. Σήμερα πλέον αυτή η “τέχνη” της προώθησης
έχει μεν το ίδιο ζητούμενο, αλλά είναι αρκετά διαφορετικό και πολύπλευρο συγκριτικά με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Κι αυτό διότι πλέον στον ψηφιακό κόσμο τα σημεία επαφής ή αλλιώς touchpoints που μπορεί να έχει ένα brand ή μία εταιρεία με τον καταναλωτή ή υποψήφιο πελάτη είναι πολλαπλάσια στο Internet. Με απλά λόγια, το digital marketing είναι o συνδυασμός του marketing με την τεχνολογία εντός του ψηφιακού οικοσυστήματος όπου πλέον όλοι μας αφιερώνουμε αρκετό χρόνο καθημερινά (βλ. Internet, Social media, apps, games κ.α.).