Μια φορά κι έναν καιρό ήταν οι ξενοδοχειακές πωλήσεις. Μπορεί να ακούγεται σαν παραμύθι έστω κι αν δεν είναι, όμως, αληθινά κρύβει δράκους και κρυφά μονοπάτια. Δράκους γιατί είναι πολλές οι παγίδες που μπορεί να οδηγήσουν την καταχώρηση ενός ξενοδοχείου στα Online Travel Agencies (OTAs) σε μεγάλες αποτυχίες που να «καταπιούν» τις κρατήσεις, αλλά και κρυφά μονοπάτια γιατί πάντα υπάρχουν όλα εκείνα τα «καλούδια» που θα οδηγήσουν ένα ξενοδοχείο να ξεπεράσει τις δυσκολίες εκμεταλλευόμενο tips & tricks των OTAs. Βέβαια η χρήση tricks δεν είναι αρκετή γιατί σε αντίθεση με την παραμυθένια εισαγωγή στο θέμα μας, η πραγματική ξενοδοχειακή ζωή απαιτεί πολλή γνώση, μελέτη και ευελιξία.