Εργαλειοθήκη
Διαχείριση Ανθρώπινων Πόρων
Από την ανεύρεση και την συνέντευξη των ταλέντων σας, στην εισαγωγή τους στην επιχείρηση, την εκπαίδευση και την ανάπτυξη τους, την εποικοδομητική ανατροφοδότηση και αξιολόγηση της απόδοσης τους, μέχρι την ομαδική εργασία, την επικοινωνία και την εσωτερική διαχείριση κρίσεων, καλώς ήρθατε στην θεματική «Διαχείριση Ανθρώπινων Πόρων» του INSETE Toolkit!
Χρηματο-Οικονομική Διαχείριση
Καλώς ήρθατε στην θεματική «Χρηματοοικονομική Διαχείριση» του INSETE Toolkit όπου μπορείτε να ενημερωθείτε ξεκινώντας από την δημιουργία Επιχειρηματικού Σχεδίου, τις στρατηγικές αποφάσεις και τη μελέτη του ανταγωνισμού, συνεχίζοντας στη δική σας μελέτη χρηματοοικονομικής διαχείρισης, την σύνταξη προϋπολογισμού και την ανάλυση των υπηρεσιών και των προϊόντων σας.
Διαδικασίες και Ποιότητα
Από την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, τους μυστηριώδεις πελάτες και την διατήρηση των ποιοτικών προτύπων, μέχρι τον σχεδιασμό μεικτών εκπαιδευτικών δράσεων και την ποιοτική εξυπηρέτηση των εσωτερικών πελατών, καλώς ήρθατε στην θεματική «Διαδικασίες και Ποιότητα» του INSETE Toolkit!
Πωλήσεις, Μάρκετινγκ και νέες Τεχνολογίες
Από την ξενοδοχειακή ορολογία και την αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων για την προώθηση μίας τουριστικής επιχείρησης, στην στρατηγική ξενοδοχειακών πωλήσεων, τα Google Ads και Facebook Ads Manager, μέχρι τη δημιουργία ολοκληρωμένης Digital Στρατηγική και τις Online ξενοδοχειακές πωλήσεις, καλώς ήρθατε στην θεματική «Πωλήσεις, Μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες» του INSETE Toolkit!
Θέματα Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης
Καλώς ήρθατε στην θεματική «Θέματα βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης» του INSETE Toolkit όπου μπορείτε να ενημερωθείτε ξεκινώντας από την βιώσιμη λειτουργία μίας ξενοδοχειακής μονάδας, μέχρι τη βιώσιμη διαχείριση ενός προορισμού και από τον έλεγχο ποιότητας λειτουργίας μέχρι την προστασία και την ανάδειξη του περιβάλλοντος.
Εμπλουτισμός τουριστικού προϊόντος
Καλώς ήρθατε στην θεματική «Εμπλουτισμός τουριστικού Προϊόντος» του INSETE Toolkit όπου μπορείτε να ενημερωθείτε ξεκινώντας από την ανάλυση του τουριστικού προϊόντος ως έννοια, την διάγνωση των ανταγωνιστικών του πλεονεκτημάτων και την ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, μέχρι την διαδικασία αποφάσεων εμπλουτισμού, τα οφέλη και τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν.